11 Haziran 2016 Cumartesi

Metal kutu yenileme

Bu yazımda eskileri atmayıp değerlendirmeyi sevenler için İnternet te beğenip kaydettiğim metal kutu değişimlerini paylaşacağım.
Yazının sonunda da benim kutu geri dönüşümlerini görebilirsiniz. Ben bu tip değerlendirme yazılarından çok faydalanıyorum, umarım sizlere de faydası olur.

Önce kaydettiğim projelerden bir kaç örnek göstereyim.
Metal kutuyu boyayıp birde ip bağlayarak balkonunuza şık bir saksı yapabilirsiniz.
teneke kutu boyama

                                                                                                   

teneke kutu boyama
Yada kuşlar için rengarenk yem kutularına dönüştürebilirsiniz.








Turuncuya boyanmış kutular ve biraz kurdeleyle şahane bir kapı süsü sahibi de olabilirsiniz..
Örnekler çoğaltılabilir ama önemli olan atmaya kıyamadığınız :) o kutuyu sizin ne olarak kullanmak istediğiniz. Bu geri dönüşüm işleri bu tip işleri sevenler için keyif işleridir. İlgilenenler bilir.


metal kutu değerlendirme
Ben ihtiyaca yönelik yeniledim kutuları, ilk önce kalemlik olarak değerlendirdim ve çok kullanışlı oldu.















kutu süsleme
Daha sonra kızımın tokalarını koymak için jan janlı bir kutumuz olsun dedim..















kutu değişimi
Birde vazo yaptık mı bu iş tamamdır dedim masanın üstünde gayette şık durdu, pek bir sevdim.















Bendekiler de şimdilik bu kadar der bir sloganla da bu yazımı sonlandırırım.
Yenileyin, keyiflenin efendim :)

0 yorum:

Yorum Gönder