11 Ekim 2014 Cumartesi

Seperatörler..



Seperatörler hemen hemen her yapı markette, değişik modellerde bulunmakta ve birçok değişik amaçla kullanılmakta.. Sofralarda supla olarak kullanılanı da gördüm, değişik renklere boyanıp duvar aksesuarı olarak gözleri şenlendireni de..Çok şık duruyodu o zaman blog yok ee tabii fotoda yok üzgünüm ama  elindeki seperatörleri ne yapacağını bilmeyen dekorasyon tutkunlarına iki ipucu verdim bile!!
Şimdi yazının ana konusuna dönecek olursam,
Ben bu adı zor yazılan, telaffuzu geren, kare plastiklerin gerçek amacı olan dekoratif bölme işlevinden bahsedeceğim..
Şimdi efendim bu seperatörleri, bir çok mağazada gördüğünüze eminim.. Özellikle mobilya mağazalarında.. Yatak odası takımının yanına beş sıra seperatör sonra hopp ,bambaşka tarzda bir yemek odası takımı konduruveriyorlar.. Bence oldukça da  şık duruyor, tabii abartmamak şartıyla..
Evlerde de  bölmek istediğiniz odalarda kullanabilirsiniz bu hafif materyalleri..  Hem az masraflı, hemde sıkılınca kolayca kurtulabilirsiniz..
Amerikan mutfaklı evlerde salonla mutfak arasına koyabilirsiniz, tabi evinizin tarzına uygun modelleri sıralayarak.
Aşağıdaki seperatörün model adı Sultan.. Çok fazla renk seçeneğide var ve bir çok alışveriş sitesinde mevcut..

Fotoğraflar yeni değil, sadece fikir olsun zihninizde bir kare resim bulunsun diye paylaştım..

Şimdi sıra sizde, seçimlerinizle kendi zevkinizi yansıtmak size kalmış..

0 yorum:

Yorum Gönder