26 Ekim 2014 Pazar

Teşekkürler Balköpüğü! (Balköpüğü Bursa da Etkinliği..)

Mail kutuma düşen davetiye,Türkiye nin en iyi kadın blog yazarlarından biri olan Merve Gizem Oluş'tan ''Daha Çok Okunan Bloglar'' workshopuna katılma fırsatı yanında, birde birçok tatlı bloggerla tanışmaya çağırıyordu beni.
Böyle bir fırsat kaçar mıydı peki? Tabii ki hayır :)
Heyecanla gittim etkinliğin düzenleneceği Almira Otele..
Salona girdiğimde çok şık bir sunum masası ve üzerinde etkinliğe özel hazırlanan harika aksesuarlar karşıladı beni. Salon zaten genel anlamda çok şık ve özenilerek hazırlanmıştı ve tabii ki bu çok şık salonda kendinizi kötü hissetmeniz mümkün değildi..
Beklediğim gibi gerçekten çok tatlı insanlarla tanıştım, hepsiyle tekrar bir araya gelmek daha fazla vakit geçirmek isterim.
Bende Ebruli Keçe olarak orada bulunan herkese, kendi el emeğim küçük hoşluklar hediye etmek istedim fakat çok yoğun bir haftadan çıktığım için sınırlı sayıda keçe güllü magnetlerimle gittim ve maalesef sadece birkaç arkadaşıma armağan edebildim.. (Ve o tatlı bloggerlar tüm incelikleriyle etkinlik sonrası hediyelerim için dönüş yaptılar ve beni çok mutlu ettiler :))
Etkinlikte en çok beklediğim workshopun kendi adıma çok verimli geçtiğini söylemeliyim. Hemen unutmadan bloğumda birkaç şeyi düzelttim yani anında öğrendim ve uyguladım:)
Etkinliğin ana sponsoru olan Pakmaya hepimiz için hediye kutuları hazırlamıştı mutfağında sık sık  Pakmaya ürünleri kullanan ben bu hediye kutusuyla da ziyadesiyle mutlu oldum :)
Bir sürü firmadan harika hediyeler aldık, instagramdan tek tek bahsetmeye çalıştım kendimce..
Ve günün sonunda evime elim kolum dolu yüzümde kocaman bir gülümsemeyle döndüm..
Teşekkürler Balköpüğü..  Güler yüzün ve öğrettiklerin için..
Teşekkürler günümüzün güzel geçmesi için koşturan tatlı bloggerlar!!.. Sayenizde dopdolu bir gün geçirdim..

Son olarak fotoğraflardan bazılarını ekliyorum diğerlerini instagram hesabımdan bulabilirsiniz.
(Bu güzel fotoğrafları mutlu bir kare çekti..)
Etkinlikten kareler..




Firma hediyelerinin bir kısmı..



2 yorum:

Kalbe Takılanlar dedi ki...

Gerçekten güzel ve faydalı bir etkinlik oldu hepimiz için. Bende çok memnun oldum tanıştığımıza. Verdiğin magnetler çok güzel yorumlar alıyor söylemeden geçmeyeyim. Bol siparişli günler dilerim. :))

Elizhobitasarim dedi ki...

Teşekkür ederim Neslihan Kılıç, bende beğenilmesiyle çok mutlu oluyorum :)

Yorum Gönder