27 Ekim 2014 Pazartesi

Sevimli panolar..

Ahşap yada plastik çember üzerine gerilen kumaşa, hayal gücünüz doğrultusunda istediğiniz malzemeyi kullanarak, harika tablolar yapabilirsiniz yada çok eski bir yöntem olan çarpı işini kullanarak duvarınızda görmekten mutlu olacağınız bir resmi işleyebilirsiniz..
Ben aşağıda fotoğrafları bulunan pano için mavi plastik kasnak tercih ettim, kızlar için kırmızı olanını kullanıyorum. Önce tasarımı yaptım biraz planlı çalışmak lazım malum alan küçük ve sınırlarınız dar. Benim temam ''şarkı söyleyen kuşlar'' dı. Pano boyutuna uygun keçeden figürleri kestim ve zincir işiyle işlediğim dala yerleştirdim.. Ben çok zevkle çalıştım. Umarım keyifle de kullanılır.. Sipariş ve bilgi için Facebook, instagram yada mail adresimden bana ulaşabilirsiniz..
İşte Kayra'nın kuşlu panosu..







0 yorum:

Yorum Gönder